18 minuter just nu...

... tills att Ica Maxi öppnar, jag vågar påstå att väntan känns olidligt lång efter att ha jobbat natt, vill ju hem typ nyss...

Nu ställde sig pantlastbilen sig 10 cm framför mig och tog bort utsikten oxå.. Vilket skit! ;)

Nu går jag på en veckas ledighet, har tagit på mig en natt nästa vecka så jag blir ledig en dag mindre, det är ju nästan synd om mig, eller hur ;)

Natten har varit olidligt lång, har varit den klart lugnaste natten sedan jag började där.. Haft ETT besök, vilket som tur var låg i Delsbo så lite tid iaf gick åt att köra bil... Nä nätterna blir sjukt lång när det är lite att göra, fast man är ju glad att alla sover och har det bra iofs :)

I morgon är det Valborg, inga planer har vi heller, blir väl nån kasa för Milos skull gissar jag!

Äh nu ska jag spendera dom sista 11 minuterna med nåt annat!

Tjing på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0