Jag fattar

Jaja, jag fattar! Skriver jag mindre så försvinner det läsare och skriver jag mer så blir ni fler, jävligt enkel matematik, så enkel att till och med denna blåsta matteskalle fattar...

Tycker ni är lite feg som inte vågar kommentera förra inlägget, kom igen, lite åsikter i ämnet måste det väl finnas därute? Hur skulle ni gjort liksom? Jag tuggar iaf så länge vidare på Veg lchf med någon avstickare här och där, men va fan, vi lever ju här och nu jössom!

Annars är man ju lokalkändis nu för tiden ;) hade ju HT (Hudiksvalls tidning) med mig en natt på jobbet, kamerafobin jag tidigare hade finns inte nu, den där kameran förföljde oss som värsta paparazzin, ända in i omklädningsrummet hade jag den där kameran bokstavligt i arslet! Men jag är nöjd med reportaget även fast dom lyckades fånga en lugn natt! Dom skulle vart med nästa natt jag jobbade! Jäklar i min låda va mil jag förbrukade den natten, hade en lång kö med ärenden och prioriteringen var hög! En tant med kliande knän kom sist och smärtlindring kom först! Så när det var dags för dom där knäna hade stackars tanten somnat! Så kan det gå ;)

Hemma har vi ommöblering på schemat, vi ska flytta ner vårt sovrum och Milos lekrum flyttar upp, vilket medför att Milo kommer ÄGA övervåningen, kommer bli bra, blir ett spelrum med soffa och sängen och det andra blir lego/leksaksrum, med plats för många kompisar i framtiden med hopp om att jag kommer bli Enångers ungdomsgård, jo det är faktiskt sant! Jag hoppas att ungdomarna kommer vilja samlas hos oss, lika som alla samlades hos mig och broder när vi var ung (yngre). Min mor brukar säga att det blev dyrt med fika men hon hade grym koll på allt som hände i våra liv oxå, och DET är ju DET denna mamma är ute efter såklart!

Nu lite candy crush innan sovning

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: fredrik

Är det svårt att köra veg lchf får du väl själv värdera hur viktigt det är att köra jist lchf. Men lokalt kött lät väl som en sund tanke

2013-04-13 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0