Långa nätter

Toklugnt på jobbet, nätterna blir sååå långa då...

Nu längtar jag hem så jag får väcka knatte med min skönsång och paket och frukost på sängen :)
Han har ju längtat efter denna dag väldigt länge, att äntligen få fylla sju år! DET är stort för knallhatt det! Och även för mamman, jag ser honom växa upp till den gosse jag bara i min vildaste fantasi kunde önskat... Milo kommer göra nåt bra, det finns en anledning att han kommit, han kommer gå långt i det han tar sig för att göra om vi finns som stöd att leda honom rätt, det bara känner jag på mig. Han har ett stort hjärta och i det stora hjärtat gömmer sig något ännu större som vi inte sett ännu, bara små glimtar och när det tar sig ut så, ojojoj...

Milo, du gör mamma stolt, varje dag! Fortsätt vara precis den du är, ändra dig ALDRIG för någon annans skull eller hur du tror att man ska vara, för att vara du, det är du bäst på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0