Nyårslista inlägg #2, år 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Tig sjuksköterskeexamen.


Har du några nyårslöften?
- Träna och äta rätt.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-nej tror inte det iaf, kan säkert glömma nån.


Vilka länder besökte du?
- har bara varit på finlandskryssning i år, inga större utsvävningar.


Vad önskar du att du gjort mindre?
- Oj, ja ni... Det har bitvis varit ett tungt år, jag önskar att jag mått bättre som person många gånger.


Bästa minnet från 2012?
- examen och festen är ett roligt minne, sen har jag tusen och åter tusen härliga minnen med Milo :)


Bästa köpet?
- Har nog inte köpt nåt speciellt (rätta mig om jag har fel) En ny TV men hur spännande är det? JO! Jag har ju köpt ett attract löpband jue :):).


Vad spenderade du mest pengar på?
Huslån och mat!?


Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Milo gör mig lycklig varje dag!! Jag är otroligt (mer än ni kan förstå) tacksam att han finns här hos oss!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Något gladare, har haft betydligt kämpigare år än detta!


Favoritprogram på TV?
- Tittar så sällan på TV... Hela Sverige bakar tyckte jag om :)



Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
- ja och det vet ni nog vad det är vid detta laget!



Vad ser du mest framemot med år 2013?
- Att få komma igång med mig själv, skita i all skit som varit och försöka blicka framåt med nya starka tag! Nu jävlar liksom!!

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0