fredag

mitt i natta, sitter jag här med katta :)

åhh va roligt det rimma, tror jag måste svimma.

hela dagen har gått rund i ett, med Ida rände jag runt full i svett..

Dakapo, söderhamn för att köpa vin, tanken är att i morgon bli full som ett svin..

jag ska visst gå på hård rocks fest, ty jag hatar musiken mer än pest...

men tacka nej till party är inte min grej, jag gillar ju att vara ute på galej..

maskerad det visst oxå ska vara, alltså en rock kostym jag måste avkl
ara. .

tror att utstyrseln nedan får bli bra, med smink och plattat rufsigt hår är det bara å dra..

nu ska jag sluta med att rimma, gosa med Bubbis en sista timma..

appråpå min Bubbis, visst är han för rar, mitt hjärta med storm han varje dag tar..

gonatt









Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du kommer förmodligen va snyggast :)

2013-06-15 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0