Blommor och bin

Har gruvat mig ett tag att berätta om just blommor och bin för Milo då jag tycker att det är på tiden att berätta innan han får höra det i skolan och då med mycket värre ord än jag använder...

Lånade en bok av Sussa, som handlar om hur Kråke blev till och när han låg i magen. I den så beskriver dom det där med spermier och ägg men inget mer ingående. Väntade på en bomb efter jag hade läst just det avsnittet, men han fick mest en stor bekymmersrynka och bad mig läsa det igen..

Milo:

Men mamma hur kommer spermierna in i snippan??

Låång tystnad. .

Ahhhh... ihhhhh... ASG... MÅSTE man lägga snoppen PÅ snippan!!!

Jag kommer aldrig få en fru..

Kan inte du och pappa göra det där i morgon så jag kan få en lillasyster..

(Jag förklarar härmed att diskussionen om blommor och bin är avklarat)

Gullungen min... stora killen...

Gillar dock hans förklaring till hur barn blir till bättre..




Kommentarer
Postat av: Jenny Johrin

Han är då go <3

2013-11-18 @ 06:11:58
Postat av: Anonym

Är det inte dags för ett nytt inlägg snart? Skickar en kram!

2014-01-15 @ 11:41:40
Postat av: Jenny Johrin

Var inte meningen att vara anonym :-)

2014-01-15 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0