lite till..

På onsdag är det dags för tillväxtultraljud igen, ska verkligen bli skönt att veta hur lill ligger, har en känsla av att den fastnat i säte då jag känner hicka uppe vid revbenen, med Milo som var fixerad väldigt tidigt så kände jag alltid hickan väldigt långt ner. Vändningsförsök vill jag helst inte uppleva...

Har så svårt att fatta hur jag ska kunna älska en till människa så som jag älskar Milo..det känns liksom omöjligt.. han är ju hela min värld, ska jag ha två världar nu?

Tiden som sjukskriven går att beskriva med ett ord...tråååkig... finns så mycket mitt huvud vill göra som inte kroppen går med på. Vill ju kunna röra mig som tidigare men det gåår bara inte, har suttit på golvet idag i typ 3 timmar och märkt kläder inför klädbytardag i morgon och nu är rygg och fogar paj.. lääängtar efter långa promenader och lek med Milo, jag ska aldrig ta förgivet att kunna gå normalt igen, jag ska tammetusan njuta av varenda smärtfritt steg jag kommer ta sen!

Hej svej så länge rå

Kommentarer
Postat av: Jenny Johrin

Nu är det inte långt kvar innan den lilla kommer ❤️Jag och tjejerna kommer hem en sväng nästa helg, bjuder gärna in och på en kopp kaffe 😊

2014-03-30 @ 06:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0