Övertid

Det enda som hänt efter gårdagens misshandel av livmodertappen är att vad jag tror är delar av slemproppen som släpper...och det betyder väl egentligen...ingenting...

Jag spenderar en hel del tid på familjeliv, i deras forum där jag läser olika trådar om graviditet. Jag är förvånad över hur många trådar det finns om önskningar av kön, då speciellt önskan att få en flicka. Jag har ju fått frågan en hel del gånger själv om vad jag önskar... och jag önskar mig ett barn, snopp eller snippa spelar överhuvudtaget ingen roll alls. Skulle jag önska ett kön så skulle jag definitivt göra ett könsUL för jag skulle inte klara av att känna en viss besvikelse vid förlossningen, även om det bara skulle vara för 1 sekund. Jag har ju en superfin gosse, så varför skulle jag inte vilja ha en till son liksom? Och en flicka skulle oxå vara kul, det spelar ingen roll!! Känner bara en hel del irritation över dessa önskningar hit å dit.. jag längtar iaf så jag håller på att bli tokig över att få träffa MITT BARN ♡♡

Har ni haft någon önskan? och av vilken anledning?

nä nu tycker jag att vi föder lite barn, eller hur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0