älskade barn

I detta ögonblick för nio år sedan ringde vi våra nära och kära för att berätta att en fantastisk liten pojke kommit till världen. Jag var nog lyckligast i världen och den intensiva direkta kärleken skölje över mig som en tsunami, han var den pusselbit jag saknat hela mitt liv.

Milo har vuxit upp till en otrolig liten kille med ett stort hjärta och mycket funderingar, han är min tankspridda pojk. Han är full i spring men ändå väldigt mysig och innehar ett stort lugn. Han kan hitta på rövarhistorier men kan dock inte ljuga, det syns direkt och vi synar hans bluffar 😜 Han är en ljussjäl (sagt av ett "medium"), empatisk, snäll, och för att inte glömma, vacker som en dag.

Milo älskade Milo, du kom och visade mig vad rädsla är och meningen med livet. Jag visste inte vad äkta rädsla var innan du kom, rädslan att göra fel, att du skulle skada dig, eller det värsta, att förlora dig.

Ja, jag kan lätt säga att du gör mig så inninordens rik, jag önskar dig allt gott i livet och hjälper dig att bära och orka genom det jobbiga jag vet att du kommer genomlida. Jag är så otroligt tacksam att du valde mig som din mamma!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0